Ağlayıp da kucağa almazsanız çocuğa zarar verirsiniz. Güvenini zedelersiniz bence sakın öyle birşey yapmayın. Daha çok küçük tabiki de sürekli kucakta durmak isteyecek sizin sıcaklığını kokunuzu istiyor. Bol bol kucağıza alın, konuşun onunla, sevin , okşayın, ninni söyleyin. Karşınızda 2 yaşında çocuk yok 2 aylık minicik bir bebek var ne kadar olmuş sanki doğalı. Sadece şefkat gösterin ve sevin. Kitap , çıngırak vs bunlar için daha çok erken.