Onbeş gün önce bende yaptırdim canm ağızdan veriliyor bı sıkıntı olmuyor benim bebegim normalde kusan bı bebekti o gün daha fazla oldu bu durum sonrasına geçti tabi, ateşini felan de her ihtimale karşı kontrol ettim, sağlık ocağında kontrolümüz vardı orda ki hemsireye yaptırmıştım, bebekten bebeğe de değişiyor yan etki kiminde hiç olmuyor kiminde de ufak tefek şeyler oluyor korkulacak birşeyi yok, geçmiş olsun şimdiden