Asyadeniz Öncelikle çok geçmiş olsun. Bir sorum olacaktı. Benim de iki buçuk aylık bebeğim var yarın verem aşısı ile birlikte rota virüs aşısını da yaptıracağız. Merak ettiğim hangi belirtilerle anladınız acaba? En önemli belirtisi ishal fakat hep sıvı şekilde kaka yaptığı için anlayamayabilirim. Kakasında herhangi bir değişiklik oldu mu? Belirgin farkları var mı, varsa neler acaba?
Biz de kusma var fakat reflüden dolayı olduğu için onu da anlayamıyorum. Okuyunca da tedirgin oldum acaba var da bilmiyor muyum diye?