Kızlar 5 ay 3 günlüğüz 3 4 gündür gece uykuları 30 okda bir kalkıyor emmek istiyor uyuyo ama uyanık gibi ağlıyo huysuz. Yani atak zamanı bile böyle olmamıştık geca hep güzel uyurdu ama bi kaçgündür böyle huysuz ve mutsuz neyi kaçırıyorum anlamadım diş desem oyle asırı bi kaşınmasıda olmuyo. Ayaımda pat pat yapıyorum 2 3 dk uyuyo sonra gözü kapalı ağlıyo tekrar yapıyorum yerine yatırıyorum uyanıyo öneriniz varmı ya çocugumu tanıyamıyorum neyi var analamadm gitti