Ddemirkiran Kizlar ikizlerim 6bucuk aylik oldular simdiye kadar ikisini de ayri besikte sallayarak uyuttum ama simdi cok zorlamaya basladilar . Bi yere gitsek o besik olmadan uyumuyorlar . Bana ne tavsiye edersiniz kendi baslarina uyumalari icin . Ya da en azindan besiksiz uyumalari için.
2melek1anne Ddemirkiran ah canim allah kolaylik versin ikizleri sallamaya alıştırmak çok zor olur bende bugünleri düşünerek hiç sallamadim kizlarimi ikisini yan yana ayni besikte yatiriyorum uyumadan 10 15er dakika emziriyorum mayisiyorlar ikisini besige atiyorum karanlikta uyuyolar eğer mizmizlanirlarsa donence var müzikli oyuncakli onu kuruyorum o çalıyor emzik fazla almiyolar çok fazla aglamadiklari sürece gidip bakmiyorum karanlikta birakiyorum onlari en fazla 15 20 dakika sürüyor arada kriz zamanlari oluyor tabi bi haftadir hastayiz grip öksürük babası hafif ayağında sallayip besige atiyor hastalikta bile çok zorlandik diste ne olur bilmem 5 ay 18 günlük kizlarim
2melek1anne Ddemirkiran bu arada her çocuk evini yatagini arar ama sallanan besikse kesinlikle arar o yüzden sürekli uyanir uyku eğitimi araştırıp verebilirsiniz gerekirse ikisine ayri ayrı birine siz birine eşiniz yapabilir alışkanlık çok önemli her gece ayni saatte düzenli yaparsanız basarirsiniz ben 3 ayindan itibaren ayni saatlerde besleyip ayni saatlerde yatiriyorum bi süre sonra alisiyorlar tabi çok gazli kolik bebekler degilse onlar mecbur sallamaya destekli uyumaya alisiyolar allah yardimcilari olsun tum annelerimize😍
Mucizelerveanneleri Ddemirkiran keşke baştan sallamaya alıştırmasaydın Benimkiler kendi uyuyorlar uykuları gelince Şu saate uyuması lazım diye hiç zorlamadım Eğitim vs Ağladıklarında uyku müzikleri var hep açtığım Onunla sakinleşip uyuyorlar Hala birlikte uyutuyorum
Derindeniz35 Ddemirkiran mrabaa ben ikizlerim 2.5 aylk uyku dzenleri daha oturmadi ama ben smdiden pusete yatirdim 3 gundur pusette yatiolar gunduz falan birakiyorum emzikde alistirdim agzinda emzikle kendileri uyuyolar cok skılınca anca agliyolar . Gecede emdirip yatiriyorum uyumaya dvam ediolar yer yatagi serdim onada atiyorum koltuga falan yatiryrum yadirgamasinlar heryerde uyusunlar die .🤗
Ddemirkiran 2melek1anne eşim ile hiç olmaz o iş en ufak ağlasalar hemen gider alir pispislar biraz paniktir o konuda
Ddemirkiran 2melek1anne ya ne guzel benim kizlarim hic emmedi . Yaa ayağımda sallasam uyutsam bi yere koyunca yarim saat uyuyorlar en fazla . Bnmkiler de emzigi sadece cok uykulari varsa emerler baska türlü almazlar . Yaa tek basima baktım hep . Basta sallayarak uyutmak kolayima geldi de denilebilir.
2melek1anne Ddemirkiran benim kizlarimda 3 ay 5er dakika ağlayarak emiyolardi bende sagmaya başladım sürekli sagdim biberonla verdim mamada verdim 3 ay olunca sagmakta işkence olmuştu şükür ki emmeye başladılar anca rahatladim ama dediğim gibi hergun ayni saatlerde ayni seyleri yaptim hiç sallamadim sallanan besik hediye geldi kullanmadim bile eğer çok mizmizlansalardi mecbur sallardim ama bi süre sonra kendi kemdilerine alistilar şimdi sallamayi birakmak baya zor olur sizin için ama basarabilirsiniz bence
2melek1anne Ddemirkiran valla benim esimde panikti ama alıştı şimdi mamasini bile yediriyor baktim bütün yük bende çok yipraniyorum yavaştan sorumluluk yukledim çok fazla bisi yapamıyor ama mama yedirme gaz çıkarma en azindan hafif salliyor mayisinca yatagina atiyor benim çok yorgun olduğum günlerde
Ddemirkiran 2melek1anne benim kizimin biri kolikti ilk 3 ay dinmek bitmeyen aglamalarimiz vardi . Dun gece uyuttum mesala gece uykularinda besikten aldim yataga koydum 10 dk sonra uyandilar 😔
sbl22 2melek1anne merhabalar benim de ikiz bebeklerim var kronolojik 5 aylık düzeltilmiş 3 aylıklar bu zamana kadar hep süt sağıp biberonla verdim şimdi birkaç gündür emzirmeye çalışıyorum memeyi tutmaya başladılar. Daha önce hiç emzirme tecrübem olmadığı için size danışmak istedim siz de emzirmeye başladıktan sonra pompayla sağmayı tamamen bıraktınız mı? Buzlukta önceden sağdığım sütler ver onları da zamanı dolmadan günde tek öğün olacak şekilde kullanıcam acaba ben onu verdiğim öğünde pompayla sütümü sağsam mı? Bir de hep aynı memeyi veriyorsunuz aynı bebeğe yoksa değiştiriyor musunuz? Kusura bakmayın çok soru sordum. Sevgiler
2melek1anne Ddemirkiran karinlari tok mu acaba aç oluncada uyumazlar canim allah yardimcimiz olsun ikiz bambaşka hergün farkli huylari çıkıyor birinin sevdiğini diğeri sevmiyor felan daha neler göreceğiz bakalim😊
Ddemirkiran 2melek1anne aynen öyle bnm kızımın biri emekleme çabalarında suan digeri ekmekçi oldugu yerde yatar cani isterse cok guzel yatar yuvarlanir ama genel olarak yatar oyuncak oynar 😁
KumsalPoyraz Benimkiler 5 ay 19 günlük her ne kadar istemesem de sallamaya alıştırdım malesef birini hamakta birini ayakta uyutuyorum kundak yapıyorum kollarını sarıyorum yoksa uyandırıyorlar kendilerini oğlumu sallamadan uyumaya alıştırmıştım idrar yolu enfeksiyonu çıktı uyusa bile kendi kendine yarım saate kıvranıp uyanıyordu tekrar ayağıma almak zorunda kaldım iyileşinceye tekrardan alıştırmayı denicem