Busraata DurununAnnesi12 kullandim onun yerine Ali ünyazici milk tea kullanmani tavsiye ederim hippte şeker çok bence gereksiz bi ürün yine de sen bilirsin
Busraata DurununAnnesi12 yok canım yani bilmiyorum ondan olacağını düşünmüyorum gazını ben kimyon ve rezenede içiyordum ayrıca bebeğim kolik bir bebek diye 3ay sürdü gaz sancısı geçti sonra kaç aylık bebeğin