Kızlar selam bebeğimin alt dişinin dibinde çizgi halinde çürük gördüm , önce emin olamadım ama iyice baktığımda maalesef çürüktü en korktuğum şeyin basıma gelmesi ☹️ Şimdi sorum şu doktora gideceğiz ama bu süreç nasıl ilerliyor ? bilmiyorum internette de hep standart şeyler yazmış. Diş fırçası kullanıyorduk arada ama parmak fırcalardan kızım çok inatcı ağzını asla açmaz yemeği zor veririm , bende günde 3 kereyse 1 kere yapıyorum bazen de yapmıyordum çürük olur mu diye hep düşünüyordum oldu maalesef .ama şimdi ona diş fırçası alacağım macun kullanmalı mıyım ? Başına gelip dikkat edip çürüğü ilerlemeyen var mı? Çok sağolun şimdiden