Kızım(2aylık) bir kaç gündür emerken ağlıyor zor emziriyorum, emziği emiyor memeyi almıyor emzik verir gibi yapıp kandırıp emziriyorum. Emziği bıraktırmalı mıyım? Emziğin memeyi emmesine etkisi olmuş olabilir mi? Sinirleniyor kızıyor memeyi alamıyor gönlünü edene kadar çok uğraşıyorum, emincede de 20 dk felan emiyor güzel onda sıkıntı yok ama memeyi alana kadar akla karayı seçiyoruz 3-4 saate bir emiyor . uyku düzenimizde yok hiç uyku düzeni oluşturamadım geceleri 3 e kadar uyutamıyorum