Omeryku Belginsena ben dün Migros’tan aldım son kullanma tarihi falan uzundu aynısı eczane çok kar koyuyor
ikizlerinannesi2985 Belginsena eczaneler her zaman daha pahalı. Hayatta almam eczaneden mama. Ben de marketten alıyorum ben. Fiyat farkı olmasında üründe fark olduğu için değil, eczane kazıklamaya çalıştığı için canım
Fatma69 Belginsena daha önceden eczanede çalışan biri olarak yazıyorum biz mamayı alırken en fazla 2 kutu alıp rafa koyuyoruz ama büyük yerler market gibi daha fazla alıyorlar, onlar çok aldıgı için de uyguna alıyorlar