Lütfen bakar mısınız bebeğim 3 aylık kakasını yapmakta zorlanıyordu ve günde 3 /4 kez yapan bebek şimdi 1 kez yapıyor o da zorlanarak doktora götürdüm ve bebeğim icin enterogermina Kids verdi. İlac değilmiş takviye edici gıda ama kutunun üstünde 2-10 yaş grubu çocuklar icin uygundur diyor . Doktorumuz uzakta öyle kolayda bulamıyoruz kendilerini malum Doğu olunca işler biraz zorlaşıyor doktor kullan dedi verdim ama birsey yapar mı yani ters etti falan ? Kullananlar var mı acaba bana bi yardım ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler