2 hafta önce gıdaya başladık 3 gün kuralına uyarak meyve sebzelerin tadım’ın yaptırıyordum en son muz verdim ilk başlarda bir sıkıntı çıkmadı ama birkaç günde bir muz veriyorum sanırım o etkileri ve bebeğim kabız olmaya doğru gidiyor dün gece kakasını yapmaya çalıştığını gördüm ıkınıyordu ve kıpkırmızı olmuştu sabahleyin de ağlayarak uyandı çok ağlıyordu karnı ağrıyor gibi bezini açtığımda çok az sert bir şekilde kaka yapmıştı daha fazla ilerlemeden sizce nasıl önleyebilirim tavsiyesi olan var mı