Seymaslan doktorumuz fizyolojik su demişti eczaneden aldım ayına göre veriyorlar daha küçük sizinki Allah bağışlasın inşallah birde aspiratör ile çekmeyin doktorumuz demişti küçük olduğu için sıkıntı olur suyu sıkın açılır demişti aylık olana kadar çekmedik çok kullanmıyorum hala