senamiray canım acıkınca zaten kendileri uyanıyor ben illa saat belirleyip kalkmadın hiç ama tabi 4 saatide görmedik acıkmamıştır belki kalkmamıştır yada emzirdiğini hatırlamıyorsundur olur böyle şeyler arada bende gece hiç kalkmadı sanıyorum bu kadar sık uyanmaya bazen bebeği alıp emzirirken bile kendimde olmuyorum hayal meyal emzirdiğini hatırlıyorum belki öyle olmuştur sanada önemli olan sarılığı atlattınızmı atlattıysanız 4 saat büyük sorun değil bence dert edinme hiç kendine