Zeyno111 ilk oğluma canı acır diye büyüyünce yaptıralım dedi eşim o kadar pişmanım ki anlatamam ikinci çocuğum oldu onada öyle demişti sonra çocuk idrar yolu enfeksiyonu oldu doktor sünnet yaptırın dedi 40 ı çıkınca yaptıracam allah izin verirse ne kadar küçük olursa o kadar çabuk iyileşiyormuş. Sünnet edecek doktor da 7 günlük bebekten 12 yaşa kadar yapıyorum dedi.