Zeyno111 Arkadaşlar biz 3.ayından beri sünnet ettirmeye çalışıyoruz oğlumu ama doktor onay vermedi az daha büyüsün şekil olarak sıkıntı olabilir derisiyle alakalı geride mi gibi bir şeyler söyledi bizde 6 ayda bir kontrol yaptıra yaptıra bugüne geldik şuan 16 aylığız bu hafta kontrol ettireceğim. Sorum şu doktordan onay çıkarsa bu aylarda yaptırmak sıkıntılı olur mu yaptıran var mı aşırı hareketli bir oğlum var tırmanmadan düşmeleri her şeyi meşhur Allah sağlık versin😅 Ya da 6 yaşını bekleyip o dönemden sonra mı yaptırmalıyım o süreç daha mı sıkıntılı olur bir de her şekilde artık durmayacağından bayıltmaları gerekecek 🥴Doktor onay vermezse zaten mecbur kalacak ama şimdiden akıl almak istiyorum yaşayan var mı ya da fikri olan ani şekilde karar verip yaptırabiliriz çünkü 🥺
mlsmrtgl Zeyno111 ne kadar erken o kadar iyi bence. Derileri ince iken daha çabuk iyileşiyorlar. İlerleyen yaşlarda yaptırmak travmaya sebep oluyor bence.
Zeynep35_ Zeyno111 bızde pandemıfen yaltıramadık su an 16 aylık doktorumuz 6 yastan once yaptırmayalım dedı beklıyoruz bızde
feamtrmea Zeyno111 3.5 aylığız nasipse bugün yaptırıcaz bizde inşallah sıkıntısız ağrısız sancısız geçer gider🥺
ALWOZN Zeyno111 hemen yaptır bence, ben 5.5 ayında yaptırdım. Daha erken yaptıracaktık ama virüsün yeni çıktığı dönemler olduğu için ertelemiştim. İyiki de yaptırmışım. Büyüdükçe daha zor oluyor.
Mirza3008 Benim oglum 14 aylikken sunnet oldu, cok sukur hic bir sorun yasamadik. 1 gun agladi sadece ertesi gun ayaklandi nesesi yerindeydi. Bence fazla gec kalinmadan sunnetini yaptirin. Bezdeyken cok cabuk iylesiyor
yademila-48 Emeklemeye başlamadan yapılması çok rahat diğer türlü epey zor geçer sizin için yada tamamen kendismi bildiğinde yapılmalı benim doktorlarım bunu söylüyor özel hastanede hemşirelik yapıyorım ben
Zeyno111 yademila-48 O zaman istedik ama imkan olmadı kendini bildiği zaman diye düşündüm ama bu sefer de deri daha geç iyileşme sağlıyor diye tereddüt ettim
Tugcecaliskan Ben 32 günlükken yaptırdım farkında bile olmadı arkadaşım geçen cuma 16 aylıkken yaptırdı uyutup damar yolu açtılar çok ağladığı için onun dışında sadece bezini değiştirmeye izin vermiyormuş ama ordan oraya koşturuyor bir engeli yok :)
Zeyno111 Tugcecaliskan Bez değiştirme kesin sıkıntı olur ama koşturmasında ağrı sızı sıkıntı olmuyorsa çok sevindim ya içim rahatladı okuyunca 🤩
hamzabebek Zeyno111 3 aylıkken yaptırdım çok çabuk iyileşti.ayni anda 7 yaşında oğlumu da yaptırdım onun daha geç iyileşti.erken yaptirsaniz daha iyi olurmuş şuan hareketlidir ve gerçekten zor olur.uyutmaya da gerek yok klipsli yöntemle yaptırdık bı krem sürdüler ikiside hicbisey anlamadi.
Zeyno111 hamzabebek 7 yaşında yaptırıldığında herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı fiziksel ağrı hissetme ya da kendini kötü hissedip psikolojik etkilenme gibi en çok bu düşündürüyor beni ? Kaç günde iyileşti genelde bu aylarda 1 haftada maksimum geçmişoluyor yeğenimin 3-4 gün sonra bir şeyi yoktu bile ama bize izin çıkmadı aynı dönem yaptıracaktık 🥺
yademila-48 Zeyno111 zaten beklemişsiniz artık biraz daha büyüsün ayrıca siz yaptırmak iatedikten sonra kimse karışmaz ki doktorunuz bile nasıl yönlendiriyorlar insanları anlamıyorum bak şimdi altında bezi var kendisini yeni yeni biliyor ve şimdi olan çocuklarda travma çok oluyor ya onu anlayabileceği bir zaman yada ilk 2 ay içinde olması çok rahatlatıcı bir olay biz yeni doğum yapmış 1 saatlik bebeklere bile sünnet yapıyoruz hastanede çünkü 5 günde toparlıyor
hamzabebek Zeyno111 sünnet olurken büyük oğlum çok motive idi hiç anlamadı oh tamam dedim 4 gün sonra klips çıkarken bı bağırdı ama o da yine iyi geçti ondan sonra yara kabuk bağladı kabuk attı derken doktor geldi etini geri çektirdi en büyük acıyı orda yaşadı çok ağladı yani bir ayda iyileşti.suan doktordan biyerine bişey olacak diye korkuyor siz hep bişey olmicak dediniz ama çok canım yandı diyor bize de inanmıyor.bebegim sünnetten sonra iki üç saat ağladı fitil ve surup verdim sonrası hiç ağlamadi klips çıkarken az bişey ağladı sonra karton bardak koyduk hemen iyileşti buyukte sıkıntı yaşadık.
Zeyno111 yademila-48 Canım söylediğin mantıklı ama bizim sorunumuz var yani ufak bir şey ama ileride problem yaşamaması için bekletiyor doktorumuz derinin alt kısmında çekme gibi az büyümesiyle geçebilecek bir şey o yüzden bekletiyor 🥰
Zeyno111 hamzabebek Anladım canım cevabın için çok sağol doktor onay verirse bizde hemen yaptıracağız inşallah öyle olur yoksa 2 yaşı yaklaşıyor daha da yaptıramam 6yaşa kadar beklerim 🥺
yademila-48 Zeyno111 tamam da sonuç olarak illa yapılacak bu sünnet sorun geçince yaptırmayacak mısınız ?