Merhaba anneler. Oğlum 4 aylık . Bi kaç gündür ıkınıyor ben kaka yapmaya çalışıyor kabız mı oldu falan dıye düşünüyorum ama çişini yaparken zorlandığını farkettim ve çişini yaparken sesini duyuyorum bezden .
-idrar yolu enfeksiyonu böyle bir şey mi aceba ? Ya da neden olabilir 🤷🏻♀️
-koku biraz var çişinde başka bir belirti yok