Kesinlikle prima premıum care derim 3 aylığız sadece ilk zamanlrda sızma oldu o zamanlar bez büyük olduğu için çok sıkmıyordukta ondan dolayı ayan 3 aylığız çok memnunum Sleepy aldım küçük paket denemek için ama berbat çok sızdırıyor hem çiş hem kakasını eşim bile at onu kullanma dedi ve içi yüzeyi de prima gibi değil