Aydoss ya bende doyamadığını düşündüm ama bazen kalkıyor emziğini veriyorum ama mutlaka kucağıma almalıyım ondan sonra uyuyor yatırıyorum. Mesela gece uykusuna yatırdıktan bi süre sonra uyanıyır ağlıyor gidiyorum bi süre kucağıma almıyorum emzik veriyorum falan yok kucağıma alıyorum emzik veriyorum uyuyır bikaç kere böyle yapıyor bu şekilde olan var mı çok merak ediyorum gerçekten