Kızlar bebeklerinizi nasıl oyalıyosunuz acaba? Benim kızım 5 aylık sabahtan akşama yalnızız. Oyun halısında oyuncaklarıyla oynuyoruz. Evi turluyoruz. Kitap okuyoruz. Camdan bakıyoruz. Müzik açıp dans ediyoruz. Daha ne yapabilirim. Aranızda farklı bişey yapan var mı