Bi önceki sorum da bebeğim kakasını yaparken çok zorlanıyor diye sordum kollarımın arasında acı çekiyor yavrum bunu gören bazı anneler de kıyasa mı gidiyor şimdi aaa benim bebeğim de yok deyip seviniyor mu yada kilosu çok az olsa benim bebeğim daha iyi deyip sevinecek anne varsa aramızda üzülürüm onlar adına