hatice-bgm Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları doğumdan sonra emzirme döneminde kullandığınız vitaminler ve multivitaminler nelerdi🤱
_elmaliturtam Şuan kullanıyorum vitamin D3k6 . magnezyum ve B6 venetura marka. demir ilacım vardı feremat o bitti. Doğumdan iki ay sonra gittim tüm değerlerim yerlerdeydi 😟
hatice-bgm _elmaliturtam bende 2 ay önce doğum yaptım doğum sonrası demir ilacı kullandım bitince devam etmedim.zaten vitaminlerin hepsini bıraktım ama emzirme uykusuzluk yorgunluk derken bitkin düşüyorum artık
_elmaliturtam hatice-bgm valla ben ilk 2ay kullanmadım hamileyken de takviye kullanmadım fazla. Hastaneye gitmeden önce sakat kalicam sandım bacaklarım çok kötü agriyodu yuruyrmiyodum aksatma bence