Zeynonunannesi
Bende boluda oturuyorum oglumun kontrolleri icin çağsu hastanesinde Dr emine hanima gidiyorum ve cok memnunum ilgisi guler yuzu sorulan her soruya yaniti ile ona devam ediyoruz ne zaman hastalikla ilgili bi sorunumuz olsa aninda ulasabildigimiz bi doktor kesinlikle tavsiye ederim