Zeynepnefesinannesi bebekler gaz sancısı olduğu zaman rahat uyuyamaz ve sürekli memeye saldırır çünkü memede sakinleşirmiş. Benim kızım da öyle. Eğer ki alerji durumu yoksa kakasında falan sorun yoksa gaz sancısıdır. Sürekli gazını çıkarmayı unutmayın. Gaz damlası alabilirsiniz doktorunuza sorup, gaz masajları var onları yapabilirsiniz ayaklarını karnını sıcak tutun 🌸