Kızım 10.5 aylık akşam 9-9.30 gbi yatıyoruz. Uykusu gelerek yatıyoruz yani zorla da uyutmuyırm hatta yoksa uykusu bazen 10a kdr bekliyorm. Rhat uyusn istiyorum. Ama malesef gece 00.30 a kdar asla derin uykuya geceçiyor. Yarm saat 40 dkda bir uyanıyor. 00.30dan sonra çok güzel uyuyor. 1 kre beslenmek için kalkıyor o kdar. Derin uykuya geçebilmesi için bir çok şey denedim ama sonuç alamadım. Bunun için bir öneriniz varsa onu da alablirim walla. Geçen gün de bu bay bay night ile karşılaştım her kullanan çok memnun. Bilgisi olan var mı acaba?