Bebeğim 47 günlük..özellikle beslenmeden sonra hep kusuyor bazen fışkırarak kusuyor emerken cok hareketli bazen biberonlada süt verdiğim oluyor..günde 6,7 yi buluyor kusmalar neredeyse bir avuç dolusu oluyor bana fazla geliyor ama normal mi bilmiyorum bilgisi olanlar lütfen yazsınn🙏🏻