canzuu Arkadaşlar bebeğimde oyle cok geniz akintisi var ki dunden beri uyudugunda bile bogazina bisey kacti sanip boguluyomus gibi oluyo, hafif öksürük de var😔 ne iyi gelir ne verebilirim ek gidaya gectik bebisim 6 aylik, ilac kullanmadan cozebilir miyim
Zeynep-61 canzuu evin çok sıcaksa ondan oluyordur ben serum kullanıyorum temizliyorum burnunu bide nem Makinesi kullan en çok o işe yarıyor
Ferdaoguzgalip canzuu mrb biraz ustunden zaman gecmis ama benim oglumdada 3gundur var gunduz bisey yokken geceleri boguluyomus gibi kalkiyo hergun serum fizyolojiyle temizliyorum ama hala ayni🥺siz ne kullandinizda atlattiniz bu durumu acaba
canzuu Ferdaoguzgalip merhabalar, kendiliginden gecti doktora sordugumda bogazina kulagina bakip bi sey olmadigini soyledi, gecici bir durum demisti, gecmis olsun bebisiniz de atlaticaktir:) öksürüğüne hapsirigina dikkat edin tabii:)
Ferdaoguzgalip canzuu cok tesekkur ederim sadece hapsrugu var oksuruk yok ins gecer cok korkuyorum nefes alamaz bogulur diye😒