Deniz92 merhaba bebeğinizin çenesi artık kuvvetlendiği içim 10’ar dakika yeterli olur ancak bebekler sadece açlıktan emmez. Mamayı öğün olarak değil, emzirme sonrası kaşıkla vermeyi denemenizi tavsiye ederim. Eğer sütünüz yetmiyorsa kaşıkla verilen mamayı yer, eksiği tamamlar. Ama sütünüz yettiyse kaşık eziyetine katlanmaz😁 biberon emme duygusunu tatmin edeceği için hem gereksiz mama yemiş olur hem meme reddi yapabilir.