Gece göğüslerim o kadar ağrıdı ki ve şişti i ilk defa emdiği tarafı boşaltayım dedim gayet güzel makineyle çektim sütüm de aktı ama sonra çıkardığımda bir baktım göğsümün kenarında ki deriyi soymuş. Sizce ne yapmalıyım şimdi o göğsümü bebeğime nasıl vermeliyim. Canım acır diye daha köyü olur diye korkuyorum😔