Şuan benim bebeğimde öyle yaklaşık 2 haftadır sol göğsümü tutmamaya başladı aç olduğu halde sol göğsüme verdiğimde almıyor çığlık çığlığa ağlıyordu bende ters emzirme yaptım o şekilde tutuyor sadece sizde bi deneyin isterseniz bizde işe yaradı sizde de işe yarar inşallah