Me__likee Merhaba sevgili anneler 8 ocakta sezaryan oldum bebek bir buçuk aylık 2 gündür hafif kanamam oldu ve durdu adet kanaması sezaryen sonrası böyle mi oluyor
Mcan Me__likee hayır normal adet değil 40 bitene kadar yada bittikten bi süre sonra daha ara ara böyle kanama lekelenme meydana geliyor.adet olduğunuz zamna normalde nasıl olursa yine öyle olur
ozge3747 Me__likee Olabilir de olmayabilir de. Benim doktorum Doğum sonrası bir sene her şey normal, sürekli adet de olabilirsin ara ara da olabilirsin. Hiç olmayadabilirsin demişti. Benim 5. Ay gibi düzene girmişti
Mcan Me__likee yani bu şekilde olması normal bi süre sonra kesilir tamamen belki adet olursunuz belki uzun süre olmayadabilirsiniz. Mesela ayıptır söylemesi ilişki sonrasında da bir süre lekelenme oldu benim doktor normal olduğunu söyledi
Tugce48 Me__likee benim de 2 aylıkken 1 hafta adet gibi kanamam oldu doktorum emzirdigim için hemen adet olmayacagını hormonlardan oldugunu söyledi. Bebegim tam 5 aylıkken adet olmaya basladım
Me__likee Mcan anladım doğrudur emzirince tabi hormonlar farklı tepki veriyor öyle bir sorun yaşamadım umarım yaşamam da
Mcan Me__likee bende emziriyorum ama herkes farklı olabilir banada emzirdiğin için adet olmazsınn dediler 40 dan sonra kaç aydır düzenli adet oluyorun