Nilmerih Kızım 7 aylık bugün menenjit alışını oldu iki doz ateşi yok ama aşırı huzursuz sürekli ağlıyo bu saate kadar uyumadı. Calpol versem biraz olsun rahatlar mı yardımcı olabilir misiniz lütfen
S_SARIKAYA Nilmerih aşı ateş yapmasa da ağrı yapabilir. Kilosuna göre ilaç verin ağrısı geçince rahatlayacaktır.
614408eoa Nilmerih huysuz olması normal hafif asılar degl onlar canm elbette calpol vermelisin bide ası oldugu yeri biraz elinle ov bizde yumru gbi bisey olmustu ertesü güne sıkıntısı gececek merak etme
ozge3747 Nilmerih Evet verebilirsiniz. Huzursuzluk olması normal bir şekilde sakinleştirmeniz lazım, genelde kucakta kalmak istiyorlar sizin sıcaklığınızı hissetmek iyi gelecektir
Hakaninannesi Nilmerih menenjit ağır bir aşı ateş olmasa da ağrı kesici ve ateş düşürücü verebilirsiniz.
melis_duru Nilmerih hangi menenjit aşısı ? Nimenrix mi bexsero mu ? Eğer bexsero ise bizim doktor 3 dozunda da aşı yapmadan calpol verdi ilk defa o aşıda. Yani çok büyük ihtimalle ateş ve ağrı yapsn bir aşı o. Calpol verin bence
mermik Nilmerih ağrısı olabilir bacağında. Kizim da dun bexsero oldu. Doktorumuz aşıdan once fitil verdi sonra da 2 kez 4 saatte 1 calpol vermemizi onerdi. Halen biraz atesi var. Ince giydirdim.