Hanımlar kızım 13 aylık odasını ayırdım yatak aldım kendi odası çok yakın odama igh dese yanindayim ama hala çok sık uyanıyor neden böyle çok yoruldum artık 😰 uykusunda ağlayarak uyanıyor yani şuan bu saat 3 kere bizikladi benim yanımdayken de böyleydi çok nadir 5 saat falan boyunca sesi çıkmadan aralıksız uyuyor 😒 neden böyle sizce benim yapabilecegim birşey var mı bı yardım edin hele 😞 perişan oldum artık in🥺