Ahmetarasmom
2 nolu mamaya 5.ayda mecburiyetten geçtik(1nolu bulamamıştık)
5.ayda yoğurtla başladık ek gıdaya. Günde 1 öğün veriyorum. Sebze ya da meyve püresi yapıyorum. Yeni yeni çorba yapmaya başladım.
Hipp organik bisküvi aldım mamasıyla ve meyveyle ondan eziyorum veriyorum. Eline meyve emziği veriyorum muz ya da elma koyuyorum. Avokado ve yumurtanın sarısını veriyorum.
Yaptığım püre ve çorbalarda şeker,yağ,tuz,salça vs olmuyor. Bazen çok az çorbasına zeytinyağı ya da meyve püresine pekmez damlatıyorum
Verdiğim öğün yarım çay bardağı civarı oluyor. ☺️ Böyle 🤷🏼♀️🐥