S_SARIKAYA ErvaKader 0.100 yazıyor anladığım kadarıyla 0 ın altında çünkü pozitif olsa direkt değer yazıyor diye hatırlıyorum.
ErvaKader S_SARIKAYA başlık yazmıyor idrar testinin bı yerindeki sonuç bu tutmuyor.onun için attım cnm
1mom1baby ErvaKader sizin degeriniz 100 değil ki 0.100 bu durumda hamilelik olmuyor çok bilgiliyim kesin diyemem tabi ama sonuçtan anladığım bu
BademsMam ErvaKader Şimdi baktımda 0.100 yazıyor. Bu hamilelik anlamına gelmiyor diye biliyorum doktoruma da sordum hamile değil dedi ama bir doktora gözüksün yinede dedi.