Melisamom99 Çocuk doktoru sütünüzden bebeğe geçer önermiyorum dedi. Organik olsa dedim, organik boya içeriğini kuaförden aldım attım. Bu nasıl organik,yok yok içinde dedi. Bebeğe geçecek zararlı iki madde saydı ikiside var içinde dedi. Öyle deyince boyatmaya gönlüm razı gelmedi tabi ama beyazlarım var ve çok rahatsız oluyorum. Hamilelikte de bebeğe zarar verir diye boyatmamıştım. 11 aydır boyatmıyorum ve daha emmeye devam ederse ki umarım emer ama 2 sene daha boyatmayacağım anlamına geliyor. Sizler ne yaptınız merak ettim😬😬