Benm bebegimdede çoklu alarji çıktı doktorumuz mama verdi ama biberonla içmiyor kaşıkla vermekte cok zor oluyo bide masanın tadı çok kötü bende sabah kahvaltısı olarak 5 tahıllı mama veriyorum onun içine bi kaşık mama katıyorum bu arada 7 aylik bebeğim