Anneler merhaba. 6 aylık bebeğimde 3 bir yanakta 3 de diğer yanakta siyah noktası var. Epeyi zamandır varlar ve ben artık takmaya başladım bu konuyu. Bir kez birtanesini sıktım denemek için . Kızardı ara ara kızarıyor o sıktıgım yer ama sanki geçmemiş gibi. Siyah noktalı bebekleriniz var mı? Nasıl geçiyor? Ne yapmam gerekiyor?