İyi geceler kızlar. Bugün 2 yaş aşısı oldu kızım. 4 yaşında da aşı olacağını söyledi. Aklımda çok soru vardı onları sormaktan 4 yaş aşısı ne zamandır vuruluyor? Diye sormayı unuttum. Sizlere de söylediler mi? Bir de 4 yaş aşısına kadar 2-3 kez kontrol yazdı. Sizin bebişlere de yazıldı mı? Şu şekilde;
