Gulsummm merhaba🙋🏼 Bebeğim çoğunlukla anne sütü alıyor ama iki günde bir falan bi kere mama veriyoruz. Önce aptamil kullandık sindirimi çok zor geldi bebeğime, sonra hipp e geçince rahatladı. Kıvamı bile daha sıvı. Doyuruculuk açısından çok bi fark görmedim ben