glbgci teşekkür ederim. Sizede çok geçmiş olsun. immün yetmezliği teşhisi konuldu. Ivig tedavisi görüyoruz şuan. Ve çok şükür apsemiz geçti 2 aydır falan çıkmıyor. 6 ay bu ilaçı kullanmamız gerekiyormus. Biz immınoloji bölümüne gittik orda teşhisi konuldu. Isterseniz sizde bi muayne olun