nane alıştırarak kestim. Önce gündüzleri vermedim; dikkatini başka şeye cektim meme isteyince(1 hafta kadar) sonra konuştum ‘annecim memede süt kalmadı, sen onları içtin kocaman oldun hepsi senin karnında artık süt yok’ dedim anlattım. Gece emerek uyuyordu. İlk gece yarım saat kadar ağladı ağlaya uyudu :( gündüzler sorunsuz geçti. 2. Gece biraz daha ağladı. Sonra kabullendi ve ağlamadan uyumaya başladı. Geceleri uyanmazdı zaten memeden kesince hiç uyanmıyor. Uyanacak olursa da su veriyorum sarılıyorum geri uyuyor. 21 aylıktık kestiğimde, 23 aylık olduk sıkıntı yaşamadık şükür