Mgizema Merhaba güzel anneler kızım 8.5 aylık ama şimdidem 1 yaş çekimi için fotocu arıyorum bana uygun fiyatlı önerebileceğiniz yerler var mı?
Mrsde05 Mgizema kesinlikle emeldinç i tavsiye ediyorum hem uygun fiyata hem çok güzel çekiyor ben çok memnun kaldım
EsraEge Mgizema Merhaba. Anı fabrikasını tavsiye ederim. Fiyatı da çok makul. Hem doğum-yenidoğan, hem de 1 yaş çekimimizi yaptılar. Deniz Hanım çok cici ❤️