HilalGokalp Suheda10 ben ilk dozunu yaptırdım şimdilik 311’di. Ama yorumlarda gördüğüm kadarıyla zam gelmiş. Geçen haberler de vardı zaten ilaçlarım çoğuna zam geldi diye
DamlaEfe Yonca20 2.dozu 19 subat tarihinden sonra aldiysaniz egerki zam geldi ama oncesiyse bilemicem
Asminlina BirVeraAnnesi35 467 bizim hastanede bide 4 doz olcaz rota ise 3.ayda 312 di 5.ayda 337 odedik