Merhaba anneler nabıyorsunuz nasılsınız iyisinizdir inşallah 😊 benim oğlum 4 ay 15 günlük doktorumuz ek gıdaya alıştırmaya geçebilirsin dedi sadece meyve süzgeçi varya bebeklere emzik gibi ondan aldım sadece havuç elme armut ver bide yarım çay bardağı yoğurtdedi ama ben rendelesemde süzgeçe koysam olur mu yoğurdu dolaptan kaç saat önce çıkarıyorsunuz onun yoğurdunu hiç dolaba koymadan ekşir mi ilk anneliği çok bilgisizim malesef bana yardım edin canımlar 😊😊😊