neredeyse doğduğundan beri çıkarıyorum ki aralığın gözünde doğdu 😄 ilk başta emzirip doyurup çıkarıyordum hemen uyuyordu ya da sakince etrafı izliyordu. su an çıktıktan 2 dk sonra ağlamaya başlıyor. yanıma biberon alıyordum, veriyordum ama yaklaşık bir haftadır biberonu bıraktık. bir banka çöküp emzirdiğim de oldu, kucağımda onu pışpışlayıp bir yandan arabayı taşıdığım da oldu. çeşitli rezillikler anlayacağın 😄 ama yılmak yok gezmeye devam 😄