Merve5627 ben yaptırdım yaparken gıkım çıkmazdı acı eşiğim çok yüksek olmasına rağmen çok zordu sadece kalın tüyleri görüyor acısıda cabası yanık kıl kokuyosun hiç memnun kalmadım soprano ice platinium buz lazer yaptırdım acısı çok az ve ben çok etkisini gördüm 20 aydır yaptırmıyorum 3 aydan 3 aya çıkar tüylerim