Yakamoxz
Bizde öyleyiz inanın 10 aylık 8 kiloyuz. 8.ve 9. ayda böyle iştahsızlaştı aslında. ek gida dönemimiz çok iyi gidiyodu ne olduysa son iki ayda oldu zorla sabah akşam 150 ml mama içiyo, gün içinde de 120 ml, günde üç öğün mama iki öğünde zar zor sabah yoğurduna yulaf ceviz avakado katıp veriyrm akşam da çorba. Meyveyle de hiç aramız yok ara öğün yemiyo istemiyo😞