Merhaba kızlar sütüm çok az geliyor bu yüzden hem mama hem meme şeklinde gidiyoruz. Ama bir türlü kabizliktan kurtulamadık mama değiştirdik en son hipp de kaldık sürekli kabız fitil veriyorum yok zeytinyağ desen oda fayda etmedi mesajlar yapıyorum doktora gidiyoruz oda lavman yapıyor bir türlü çözüm bulamadık. Bu şekilde kabızlık çeken anneler varmı varsa neler yaptınız öğrenmek istiyorum 🙏