asdfghjj kizim 3.5 aylik saclari inanilmaz dökülüyor. arastirmalarim sonucu bebeklerin saclarina tatli badem yagi ile masaj yapilirsa saclari daha gür ve saglikli çikarmis deneyen var mi aranizda. yada baska memnun kaldiginiz seylet
InancDemir20 asdfghjj benım oglumunda döküldü tüm saçları ozamanlar sonra yeniler cıktı hiçbişi kullanmadm🥰
Epifenomen-gkc asdfghjj bir süre sonra kendiliğinden çıkar ama ben banyodan önce zeytinyağı kantoron yağı ve lavanta yağını karıştırıp masaj yapıyorum saç diplerine (konak için yapıyordum saçları uzasın diye değil) ama denk mi geldi o mu etki etti nedir saçları gürleşmeye başladı yavaştan
asdfghjj Gulcan88 bebegim kiz oldugu icin kazitmak kesinlikle istemiyorum. arastirdim doktorlarada sordum bebegun saclarini kazitin daha kalin daha gür gelir diye birsey yokmus. o nedenle kendi saclari kalsin istiyorum