Hanımlar bebeğim 4 ay 3 günlük cok gaz sancısı cekiyoruz kullanmadığım damla kalmadı kendimde aktaran cay aldım tüketiyorum ama özellikle 3. Aydan sonra devamlı kucak istiyor uyanıkken ağlıyor sürekli ayakta gezdirince Bi nebze sakinleşiyor oturunca veya beşiğe yatırınca hiç durmuyor gündüz uykusu cok az uyuyor gece desen saat başı kalkıyor derin uykuya cok zor dalıyor 12, 1 den once uyumuyor bazen acaba gaz sancısı değilde kucaga mı alıştı diye düşünüyorum ama kendini okadar sıkıyprki anlı su gibi oluyor gazını çıkarsana yine gazı oluyor gece bile gazdan uykudan uyanıyor artık cok zorlanıyorum tecrübeli annelere soruyorum ne zaman ağlamalar biticek ne zaman keyifli bir bebek olucak veyada ben ne yapmalıyım lütfen yardın edin